Onicomicoza

Tratamentul Onicomicozei cu Laser nd:YAG

La Anisia Skin and Laser Center vă oferim un tratament laser modern împotriva onicomicozei (ciuperca sau micoza unghiei). Ciuperca unghiei este o problema comună, dar care netratată poate duce la diverse complicații și, eventual, la pierderea unghiilor afectate.

Cu ajutorul laser-ului nd:YAG al platformei Gentle Max Pro de la Syneron Candela, specialiștii noștri în dermatologie tratează eficient și definitiv onicomicoza. Mai jos, vă invităm să descoperiți mai multe detalii despre onicomicoză, despre etapele tratamentului, despre metoda de acțiune a laser-ului nd:YAG împotriva micozelor și despre cum să preveniți reapariția onicomicozei.

Ce este onicomicoza?

Onicomicoza este denumirea generică acordată oricărei infecții fungale ale unghiei. Concret, unghia este afectată de anumite ciuperci parazite (fungi) care, în timp, cauzează un grad ridicat de disconfort atât estetic cât și funcțional al zonei afectate. Onicomicoza este adesea contagioasă și se poate transmite în condiții de igienă precare, întâlnire cu preponderentă în saloane de înfrumusețare, săli de sport și bazine de înot. Onicomicoza este o afecțiune răspândită larg. Se manifestă în mod normal sub forma unor pete albe sau galbene sub unghie, care afectează progresiv sănătatea unghiei. Din fericire, există astăzi tratamente eficiente pentru onicomicoza.

Cum se tratează Onicomicoza?

La Anisia Skin and Laser Center, vă recomandăm tratamentul cu laser pentru a scăpa rapid și sigur de onicomicoză. De regulă, Onicomicoza se trata prin metode topice (creme, unguente) sau prin medicamente orale. Aceste tratamente însă deși cu un bun potențial, prezintă o serie de dezavantaje: metodele topice sunt de foarte lungă durată și necesită un nivel ridicat de atenție, iar cele medicamentoase pot afecta persoanele cu probleme hepatice sau cu intoleranță la substanțele active din respectivul tratament.

Tratamentul cu laserul nd:Yag al platformei Gentle Max Pro pe care îl oferim evită toate aceste probleme. Prin utilizarea fototermolizei selective, laserul nd:YAG transmite impulsuri de energie cu absorbție în celulele ciupercii, dar nu și în cele ale corpului. Deoarece marea majoritate a micozelor piciorului sunt extrem de sensibile la temperaturi ce depășesc 55 de grade Celsius, energia termică livrată prin laser distruge celulele parazite selectiv și eficient. Tratamentul laser nu are efectele secundare asociate celorlalte tipuri de tratament, fiind astfel o soluție viabilă pentru persoane cu alergii sau cu sensibilității la tratamente topice sau medicamentoase.

Cel mai important aspect al tratamentului onicomicozei cu laser este însă abilitatea energiei termice de a pătrunde în toate zonele afectate, realizându-se astfel un tratament profund ce reduce foarte mult posibilitatea de recidiva a ciupercii.

Care sunt etapele de tratament al onicomicozei cu laserul Gentle Max Pro?

Pentru un tratament eficient și cu rezultate maxime, se recomandă respectarea următorului protocol de tratament:

Ce facem după tratament?

După tratament, ca măsură suplimentară de precauție, se recomandă:

Programează-ți tratamentul acum!

Lasă-ne numele și numărul tau iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp!